Light Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Rätt många jag glömde :visslar: Men jag visste faktiskt alla :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 woooow :P men undrar hur covenant carbine fungerar och om den e skön :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 aaa det undrar jag med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 tror ni att det kommer till pc??? Om det inte gör det tror f*n att jag köper en Xbox då för Halo 2 MÅSTE man ju bara ha så är det bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 woooow :P men undrar hur covenant carbine fungerar och om den e skön :huh: tror den kommer vara ungefär lika bra som battle rifle, Men påminna mycket om plasma rifle :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Att du har ett demo, nej jag tror dig faktiskt inte häller.. Jaja.. Den där ATV`n värkar vara jäkligt kul att köra faktiskt, hoppas den har ungefär samma styrning som Warthog `en i ettan.. Föresten, jag blev rätt förvånad när jag hörde att när man har 2 needler så är man som kraftigast, finns inget kraftigare än det, tydligen.. Kanske det här du menar med 2 needlers? :cry: http://www.xbox.com/media/games/halo2/sim-halo2-0013.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (Xray @ 07/10-2004 22:20:15) Att du har ett demo, nej jag tror dig faktiskt inte häller.. Jaja.. Den där ATV`n värkar vara jäkligt kul att köra faktiskt, hoppas den har ungefär samma styrning som Warthog `en i ettan.. Föresten, jag blev rätt förvånad när jag hörde att när man har 2 needler så är man som kraftigast, finns inget kraftigare än det, tydligen.. Kanske det här du menar med 2 needlers? :cry: http://www.xbox.com/media/games/halo2/sim-halo2-0013.jpg troligen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Är inte det en Single Player bild alla tyckte va så sällsynt :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Jo Men det var ingen singelplayerbild ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 men ärligt då är det ju ingen ide att ha två vapen det fanns ju bara dåliga vapen man kunde ha två av är han så svag verkligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 bara så du vet så är needlern väldigt upp trimad och ser väldigt bra ut så en smg och en needler tex är väldigt effektiv när man avlossar skotten sammtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Det här är väl en sigleplayerbild??? Han har ju marines. http://www.xbox.com/media/games/halo2/sim-halo2-0012.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg