Haggen Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 håller med kassler men dom kunde ha gjort så att dom var bra på olika saker men det här kanske är den bäst lösningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jo, det blir lätt obalanserat annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jo, det blir lätt obalanserat annars. aa det är bäst att vara på den säkra sidan. Hoppas dom balanserar multi banerna också så dom bli bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Tycker att dom e grymmmt coola...Ägiga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (redigerat) Skriv inte sånna onödiga inlägg <_< Vilket blir erat favorit vapen, tror ni ?? Redigerat 13 Oktober 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 (redigerat) typ nåt automat vapen eller dom där svärden :medieval: Redigerat 13 Oktober 2004 av rollo_91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Nästan på förhand har jag bestämt mig för att gilla den nya Battle Rifle. grymma skottljud :P Sen så tror jag att jag kommer gilla Beam Rifle också. eftersom jag är rätt förtjust i Prickskyttegevär Av de gamla från första halo tror jag att jag kommer gilla Pistolen mindre, eftersom den är sämre nu. Men jag uppskattar verkligen att Fuel rod gun dyker upp, så det blir nog en favorit det också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 jag tror också att jag kommer gillla battle rifle o kanske brute shot (tror det heter så iallafall :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jag kommer köra med Dual Needlers jag. ;) Nä, men typ Battle Rifle.(om det är den med kikarsikte man ser på alla filmer) Är det nån som har live som kan säga mig hur mycket det kostar per år??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Jag kommer köra med Dual Needlers jag. ;) Nä, men typ Battle Rifle.(om det är den med kikarsikte man ser på alla filmer) Är det nån som har live som kan säga mig hur mycket det kostar per år??? om du köper livestartpaket så får du gratis ett år, kostar 599 kr per år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst krillo Skrivet 13 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2004 Snipern rockar! Kan inte förlora med den! Om inte nån kommer bakifrån då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg