The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Warthogen äger jag med :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag e bra med pistolen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Den e riktigt skön med insiktnins grejer o sånt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 mmm och stark :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Ja.Jag gillar shotgun osså. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Den e riktigt skön med insiktnins grejer o sånt! det kommer inte vara någon zoom på pistolen i 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tror att det är jätte ball jag ska köpa det iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag tror att det är jätte ball jag ska köpa det iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 jag skulle säga att jag är en 9:a, därför cs på xbox live och halo xbox så regerar jag oftast.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Vilka Vapen tror ni blir mest användara att ha två av samtidigt? Dessa kombinationer tror jag att jag kommer använda mest SMG och SMG SMG och Plasma Rifle SMG och Needler Needler och Needler Plasma rifle och Needler sen tror jag att Plasma Pistol inte kommer funka så bra att "dual wielda" är det inte ganska knepigt att hålla inne t ex L knappen för en SMG och sen Ladda upp skott med R knappen? det lär ju kräva ganska mycket motorik(eller vad det heter)....? eller? Bäst jag går och övar redan nu :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Det blir nog samma för mig. En av dom första sakerna jag kommer göra är att kuta fram till en Grunt med två Needlers och skjuta upp ett magasin från båda av dom på honom. Hur kastar man granater när man Dual wieldar??? På multiplayer är jag nog en 7:a. ;) Kör ibland med kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 man kan inte kasta granater när mam dual wieldar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg