Zvamp_master Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Snälla någon som vet hur man spelar multiplayer? Måste man ha gameboy "advance"?kan man inte ha "SP"? ------------------------------------- :ph34r: ------------------------ :blink: --------------------------------------------------- :blink: ------------------------- :ph34r: --------------
Wind fox Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Game Boy Advance och SP är nästan samma sak. Den enda skilnaden är väl utseendet.
Zvamp_master Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2004 Jag har prövat tacken var att jag blev rövad på båda mina mineskort ,jag skulle möta Big-bowser,desann,king of red eye.TYPISKT!
Gäst RedSnake Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Skrivet 29 Augusti 2004 han har väl döpt den till big bowser
Zvamp_master Skrivet 30 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2004 Ja den raderade det jag hade jort på alla mina spel på game cube! VARININ! Man måste tydligen ha varvat spelet först! ------------------(Många säjer det ifa)--------------------------------------
Rekommendera inlägg