Zvamp_master Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Är det värt att köpa spider-men? jag har sett på när några andra spelat det! Det verkar kul men jag vill ha ett svar fort! jag får nestan vänte-sjukdommen av att vänta!(Inga frågor om vänte-sjukdommen)! :visslar: -------------------------------- :bah: :bah: :bah: ---------------------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Det undrar jag också :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 (redigerat) Jag har klasskompis som har den och han gillar den otroligt mycket. Jag tänker köpa den inte 1an men 2an. Redigerat 22 Juli 2004 av Wind fox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Ok det e köp värt altså?! Då svider det i plånboken för nu kommer jag! ------------------------------------- :D :lol: :D -------------------------------------------- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vafan var det för uttryck : DEt svider i plånboken HahahHAah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 köp 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vänta tills priset stiger det är inte värt att köpa det nu när det är så dyrt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 vänta tills priset stiger det är inte värt att köpa det nu när det är så dyrt ööööööööööööööö STIGER? Priset är för högt nu? hah hah Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Han skrev väl fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legoman Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Spider Man 2 verkar bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har bestält det från Ginza.se nu! fast det kommer ine förs vi i slutet av agusti! bhuuuuuuuuuu.... :angry: :medieval: :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 JA DET KOMMER I DAG!!!JIPIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! :D :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg