Zvamp_master Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 ???????VA???????? jag fattar inget vad ni snackar om!
Zvamp_master Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Kan någon svara????? jag har nestan ONGEST! :angry: :zzz: :cry:
Zvamp_master Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Hotel Delfino LÄS LITE GRANNA!
KazeN Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 jag har skrivit att du ska hoppa igenom taket på herrtoan. sedan hm, jag minns lite illa men sedan skulle du skjuta vatten på en tavla tror jag. och sedan skjuta fram en bild på ett spöke på gaderobsdörrarna.. sedan minns jag inte om du skulle upp eller igenom någonstans du får prova fram. när du kommer till ett rum med lådor så ligger ananasen i en av dom. ge den till yoshi. nu kan du sluka spökena. när du får ont på magsaft måste du springa ner igen, annars måste du göra om allt igen.
Metroid Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 ahhha det stället minns ej precis hur jag gjorde :(
Zvamp_master Skrivet 23 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2004 Nu har jag klarat det! det var så att man skulle skjuta vatten på tavlan sedan på en gaderåp mm. JAG E KLAR! emm vad ska man göra på episode 7? :rolleyes: :mellow:
KazeN Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Skrivet 23 Juli 2004 säg vad det står som tips på episoden så kan jag hjälpa till =) alltså vad episoden heter.
Rekommendera inlägg