finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Starta ny tråd om det isf. Känner en kompis som har det, fast han är ganska töntig. Vad är dte för uppdrag man gör, och vilken bonde (vart köpte han mjölken?) skulle ha en M4A1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 HALLÅ FÖR f*n DET ÄR DET SJUKASTE DYNG SPELET SOM NÅGONSIN KOMMIT UT.fast jag tycker det är dåligt att man blir psykopat bara för man spelar våldspel sjyssta föräldrar då är det väl lika farligt att leka krig och titta på cartoon network när man är 4 år för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 jag har oxå det <_< 75% av uppgragen innehåller något med att man ska döda någon/ några <_< 25% av spelet går up på att man ska köpa mjölk, gå till doktorn för att man har fått njursten osv..<_< Vilket sjukt spel!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master 2 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 tsssss jag har postal 2 och man behöver inte köpa mjölk...man kan stjäla mjölken :ph34r: Det står att man ska " Buy Milk" inte "Steal milk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 men man kan ju döda ägaren ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Lide Fede Coolt Postal 2 är=). Gå runt och Hälla Bensin och sen tända på :D WOW!. Skit coolt" jag tycker det spelet suger asså det e så sjukt så man...aja skit samma lol :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flash Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag har läst att man kan klara spelet utan att döda någon stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 nej, då ska man ha fuskat MYCKET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
s1lk Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Har ni alldrig tänt på att det är ett SPEL ???? titta bara på cs då hmm quake o doom o alla andra såna spel dom är la lika våldsamma!!!! (POSTAL 2 är för lätt inget o ha) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 jo doom och dom du sa är kaske lika våldsamma men.............................dom har en story Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Mmm, postal är sjukt, ryktet är sjukt om det. Finns inget sånt om doom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Postal 2 är f*n så skönt...lätt det roligaste spelet jag har laddat ner efter far cry! fruktansvärt roligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.