Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 ska det va samma moderatorer som på fuska.se?? lås denna tråd när du har svarat men ge mig inte en varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 hee.. E det inte bättre att skicka han ett pm om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Ja de som vill vara kvar blir det. Sen så kanske jag letar upp nån ny.. Men att pm:a mig om man får vara moderator är en dålig taktik ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 men admin jag fråga den så sa du tyvär :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 men jag tycker inte ni ska lotta utan välja nån som är bra och rättvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 Det är så det kommer gå till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 dehar väl aldrig lottat om det? eller har ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 7 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ok tack för svar admin lås denna tråd så den inte leder till spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 snälla svara på min fråg först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 snälla svara på min fråg först! Vilken fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 ok tack för svar admin lås denna tråd så den inte leder till spam den här!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2003 dehar väl aldrig lottat om det? eller har ni det? nja.. folk har blivit uttagna och sen har det varit lottning.. så inte direkt lottning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.