rinosaur Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Ni är bara 3st räcker det till hela forummet? behövs inte flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Ni är bara 3st räcker det till hela forummet? behövs inte flera? Det räker nog tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2003 Det låter faktiskt nästan som att ni själva vill bli moderatorer när ni säger så... Men tre är inte lite, men när du tar ut nya admin, hur många ska det då va? Svara bara om det intresserar dig elelr om du vill skriva det =) Kräver inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Jag har en fråga: Varför står det tex. #1 prao under vissa namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 om alla so vil få va moderator bli dä vel en c.a 500 mods! dä ä lite myke!!! derfö ha han ba valt nåra! o dä bevisar att alla vill va mod! elle ha ja fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag har en fråga: Varför står det tex. #1 prao under vissa namn? det är titeln tex just nu e jag stabil det beror på hur många inläg man skriver 001-100 1#prao 100-200 2#nybörjare 200-500 3#stabil 500-800 4#über fuskare 800-ej säker 5#elite gamer hoppas dett hjälpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 ja så är det men det hör egentligen inte till ämnet men ellafal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har också en fråga: varför får inte jag poäng när jag gör inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jag har också en fråga: varför får inte jag poäng när jag gör inlägg? För att du gör det i ett forum som ägs av en grupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 jaha! varför är d så? varför kan du inte göra så att man får poäng där också? för jag håller mig bara där nuförtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.