FireFly Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Jag kan inte ladda upp min avatar! Den ligger på en adress och när jag tycker på "Skicka" så får jag upp ett felmeddelande! Jag vill inte bara ha ett X! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Samma här......Helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Ja, visst är mitt X under! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 *rensat* Börja inte prata om andra saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Jag kan inte ladda upp min avatar! Den ligger på en adress och när jag tycker på "Skicka" så får jag upp ett felmeddelande! Jag vill inte bara ha ett Xär du säker på att det är rätt filtyp? om du har gjort den i photoshop kanske du har råkat spara den som photoshop fil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Gör så att du laddar ner den på datorn och laddar upp den via bläddra funktionen. Sidan du försöker ta den i från kanske har spärrat funktionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 Öj..fett mkt poäng du har men iaf......det funkar inte...det står: Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message DEBUG MODE Line : 391 File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/profilcp/functions_profile.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 för mig händer det ibland att avatar filstorleken är för stor. men om du sparat den i photoshop så ska du klicka på spara kopia så kommer du att kunna välja vilket filformat den ska vara tex JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Jag hade avataren som jag vill ha (vi kallar den X) och sen bytte jag till en annan avatar (Kallas nu Y). Sen ville jag ha avatar X igen, som ligger på internet. Men nu kommer jag inte åt den! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Jag hade avataren som jag vill ha (vi kallar den X) och sen bytte jag till en annan avatar (Kallas nu Y). Sen ville jag ha avatar X igen, som ligger på internet. Men nu kommer jag inte åt den! :( Den kanke är för stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Men det är samma som jag kunde ah innan! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Testade nyss och det fungerade.. Gör så att ni tar bort den gamla först så de står uppdaterad. Gå sedan in igen och lägg in nya om det krånglar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.