FireFly Skrivet 27 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Det funkar inte fast jag gjorde som du sa admin! :( Här är bilden, nu har jag iaf inget X! http://www.aspenth.com/upload/jonash_Avatar.gif http://www.aspenth.com/upload/jonash_Avatar.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 November 2003 Rapport Dela Skrivet 27 November 2003 Finns massa avatars i galleriet nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 28 November 2003 Rapport Dela Skrivet 28 November 2003 Nu funkar det inte heller för mig! Jag ska ha den här avataren men den kommer inte fram, Det står bara att den måste vara under 12 KB! Vad ska jag göra? Kan du ta tillbaka avataren till mig Admin? http://www.aspenth.com/upload/DDG_Avatar.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men du har ju avataren och föresten om det står att den ska vara mindre en 12kb så ska du minska den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Men du har ju avataren och föresten om det står att den ska vara mindre en 12kb så ska du minska den!! Jo men nu har den visst kommit tillbaka och den var faktiskt under 12 KB innan den försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Ja, det är bra att dem är tillbaka! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Om man vill minska KB:n kan man spara bilden i Paint, Då minskas kb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Jag får det alltid att funka föt mig. Men jag sparar den alltid på hårddisken. Det brukar inte funka med uppladdning från Internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Om man vill minska KB:n kan man spara bilden i Paint, Då minskas kb.. Vad är KB för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Om man vill minska KB:n kan man spara bilden i Paint, Då minskas kb.. Vad är KB för något? Byte=Minsta storleken KiloByte=den näst vanligaste storleken MegaByte=Den vanligaste storleken GigaByte=Största storleken. 1000 byte är lika mycket som 1 KB. 1000 KB är lika mycket som 1 MB. 1000 MB ä'r lika mycket som 1 GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 30 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Om man vill minska KB:n kan man spara bilden i Paint, Då minskas kb.. Vad är KB för något? Byte=Minsta storleken KiloByte=den näst vanligaste storleken MegaByte=Den vanligaste storleken GigaByte=Största storleken. 1000 byte är lika mycket som 1 KB. 1000 KB är lika mycket som 1 MB. 1000 MB ä'r lika mycket som 1 GB. TerraByte, TB. 1000 GB är lika mycket som 1 TB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Enhet Matematiskt 1 byte 1 byte 1 kilobyte 1.000 bytes 1 megabyte 1.000.000 bytes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.