Hackern Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 jag vet ej vad jag ska göra mer jag är i spökhottellet och har hittat mig till rummet med frukterna som yoshin vill ha men hur kommer jag därifrån med en frukt med mig??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Gå och ta frukten och gå till rumets dörr tryck på B när du e vid dörren. Det uppdraget e SÅÅÅÅÅÅ knepigt men roligt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Gå och ta frukten och gå till rumets dörr tryck på B när du e vid dörren. Det uppdraget e SÅÅÅÅÅÅ knepigt men roligt! :) ååå gu att ja inte fattade det jag trodde att han hadde händerna fulla så att dörren inte gick att öppna utan att han släppte frukten tack(gu vad jag är korkad ) :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 jag försökta att kasta upp den i hålet på taket...=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 (Hackern @ 24/07-2004 20:28:43) Gå och ta frukten och gå till rumets dörr tryck på B när du e vid dörren. Det uppdraget e SÅÅÅÅÅÅ knepigt men roligt! :) ååå gu att ja inte fattade det jag trodde att han hadde händerna fulla så att dörren inte gick att öppna utan att han släppte frukten tack (gu vad jag är korkad ) :wacko: Sen när du har kommit ut ur dörren MED frukten så ska du gå till yoshiägget så kläcks det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (Mihawk @ 25/07-2004 00:53:32) (Hackern @ 24/07-2004 20:28:43) Gå och ta frukten och gå till rumets dörr tryck på B när du e vid dörren. Det uppdraget e SÅÅÅÅÅÅ knepigt men roligt! :) ååå gu att ja inte fattade det jag trodde att han hadde händerna fulla så att dörren inte gick att öppna utan att han släppte frukten tack (gu vad jag är korkad ) :wacko: Sen när du har kommit ut ur dörren MED frukten så ska du gå till yoshiägget så kläcks det. det visste jag redan för utan en yoshi skulle jag inte vara i den världen på grund an jätteannansen som e ivägen för rör öppningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 dn banan hade jag också problem med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg