Gäst Kaktus-Killen Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 jo mitt internet har betet sig konstigt i nåra dagar.. helt plötsligt förlorar den connection i spel, på internet osv jo, jag har gjort en massa virussökningar tagit bort saker me ad-aware (6.0) men d fortsätter ibland krävs d bara att gå in på internet o refresha, men ibland måste ja starta om flera gånger kan nån hjälpa mig? :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Vad har du för browser? Om du har Internet Explorer så tycker jag du ska skaffa; ''Mozilla Firefox'' då den är mycket bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 För lite info... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 För lite info? Hur menar du?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 gå till PC office dom kan nog kolla det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 har du en brandvägg ? har du kazaa ? har du spybot search and destroy har du spyware blaster har du uppdaterat Windows nyligt ? har du uppdaterat antivirus programmet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Uppdatera drivrutinen för allt. För att se om det är ett program som har en massa internet trafik: Öppna ett dos fönster skriv netstat studera tabellen, om du ser anslutningar du inte kan förklara. Då har du spyware eller någon trojan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 du ska inte ha kazaa det e ett dåligt program! du ska ha DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Kazaa är ett dåligt program. men Kazaa Lite ++ är ett bra program, det är en hackad version av kazaa som INTE innehåller virus, ware o annat skit, men den är väldigt svår att få tag på. mest för dom som gjort Kazaa har stämt killarna som hackade o la ut en ny version på nätet. chansen att hitta rätt version av kazaa lite ++ är 10 %. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 kazaa light++ e mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jo det var därför jag frågade om han hade Kazaa.. skulle nog uttryckt mig nogrannare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 kazza light kostar väl pengar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.