Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 (redigerat) vet inte.., den jag kan lite om kostar inget. Kazaa lite k++ heter programmet jag pratade om, den bra versionen alltså.. glömde k'et Redigerat 25 Juli 2004 av Zkin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 okej det kanske e ett nytt program då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 kazza light kostar väl pengar nu? Kazaa Lite K++ kostar inte pengar, men det är lätt att tro det eftersom det är många sidor som säljer Kazaa Lite K++. Det står hur man laddar ner det gratis här: http://internetstart.se/mp3_musik.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 okej men jag har ju DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 okej men jag har ju DC++ dc ++ är knappast det bästa nerladdnings programmet som finns.. tänkte bara nämna det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 det e inte dåligt iallafall! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Förlåt om jag frågar det här, men pratar inte vi olaglig nerladdning nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 måste alla replays vara offtopic <_< jo ja har en brandvägg förresten så händer d när ja spelar på steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Förlåt om jag frågar det här, men pratar inte vi olaglig nerladdning nu? Ne, värken Kazaa Lite K++ eller DC++ är oladgliga. Det bror bara på vad man laddar ner och vad man laddar upp. Om det var det du mena.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Förlåt om jag frågar det här, men pratar inte vi olaglig nerladdning nu? det är inte olagligt att ladda ner, men det är olagligt att ladda upp (alltså att skicka till nån) (vilket iofs gör det olagligt =)) men kazaa o dc kan man använda till mer än att bara bryta mot lagen. du kan göra egna mp3´s o dela ut till dina kompisar (mest Dc då..) så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 så vad? jag gör inte det om du trodde det.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 är ni säckra på att det inte är olaglit at ha kazza? :blink: :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.