martissii Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Hmm... Ja e lite nyfiken på vilka som är Era Favorit Pokémon/Attacker... Skulle bli förvånad om inte någon mer än jag hade Blaziken/Blaze kick & Surf... hehe.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 shadow ball tycker jag är ganska bra annars sheer cold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Min favvo attack är typ Recover och blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
olmorph Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 mina favo gubbe e surskit/Luvdisc o mina attacker är Tail wip/Splash... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 min är kyogre/groudon attacker gillar jag shher cold och groudons bästa attack kommer inte ihåg vad den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 25 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 ok... hehe har sj bara Groudon.. ;) ... lite tråkigt men ändå..:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Pokemon: Pelipper Attack: Surf, Aerial Ace Den bästa kompination man kan ha är Surf, Aerial Ace, Shock Wave och Fly på en Pelipper! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr pokémon Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Pokémon:meditite attack:??? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Pokemon : Gailie..eller nåt sånt.. Attack : Blizzard Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 pokemon:jirachi attacker:Doom Desire,Future Sight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Pokemon: Rayquaza :kung: Attack: outrage, hyper beam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 sa ju att nån skulle ha surf!!.. :P hehe... men ingen Blaziken??! :wacko: nu blir ja ledsen ... :cry: !! skoja..:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg