martissii Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 haha... man kan inte skriva det för många gånger.. :) det är bara att fortsätta skriva :D hade bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 EARTHQUAKE REGERAR! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antrax Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 det e rätt rockodile :cool: men min favvo pokemon e treecko har den i 100 lv i min secret base :D den bästa kombinationen med attacker på den e sunny day giga drain solarbeam och valfri :) sen ska man ha soothe bell eller miracle seed som hold item....helst soothe bell :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antrax Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 det e rätt rockodile :cool: men min favvo pokemon e treecko har den i 100 lv i min secret base :D den bästa kombinationen med attacker på den e sunny day giga drain solarbeam och valfri :) sen ska man ha soothe bell eller miracle seed som hold item....helst soothe bell :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 vadå elite commander man minns ju inte allt vad man skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 det e rätt rockodile :cool: men min favvo pokemon e treecko har den i 100 lv i min secret base :D den bästa kombinationen med attacker på den e sunny day giga drain solarbeam och valfri :) sen ska man ha soothe bell eller miracle seed som hold item....helst soothe bell :medieval: Dubbla inlägg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zelda_be Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Favvopokemon är Tyranitar och Houndoom. Attackerna är typ Earthquake o Surf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Metronome med Cleafery :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 EarthQuake är inte bra om man kör Dubbel-Match Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Jag vet,bara om man har flying-Pokemon med i striden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 ja fast kan fågel pokemon ha earthquake då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 Jo,en kan den,(vad ja vet)Gligar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg