Gäst anubis Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 pokemon:wobbufett blissey chansey attacker:destiny bond milk drink och foresight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 bodyslam är min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 Jag gillar Flygon rätt mycket också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 min favo är superpower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 är det bara registeel och regirock som kan lära sig den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 pokemon.camerupt/tyranitar/walrein attack.rock slide/earthquake/sherr cold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 är det bara registeel och regirock som kan lära sig den? ja bara regirock registeel och regiice kan lära sig denföresten viste du inte att det fans tre robotar? du skrev ju inte regiice derför frågade jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 regi bröderna är inte robprtar! Dom symboliserar sten, is och stål typerna. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Pokemon:Tyranitar Attack:Rookslide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 regi bröderna är inte robprtar! Dom symboliserar sten, is och stål typerna. <_< registell ser ju verkligen utt som en robot. och dom är ju bröder allihopa. då borde ju alla vararobotar. tycker ingen anan det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hmm... det e klart Registeel ser ut som en robot eftersom han e en metall (steel) "typ"... men har någon nånsin sett en robot gjord av sten??! eller is??! :blink: *funderar allvarligt och djupt*... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 min favvo pkmn är Treecko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg