martissii Skrivet 26 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 hmm.. vet att man inte får göra så här... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 sceptile LEAF BLADE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Tropius/Magical Leaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Team Dark Skrivet 26 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2004 Blaziken är min favo Min favori tattack är BlazeKick fast på svenska heter den Brabd spark :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 hmm... va fult egentligen *brand spark'!! ;) hahaa... blaziken Dominerar :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ralle10 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 min är typ thunder. helcool! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Gillar massor!Så kan tyvärr inte välja en favorit... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 hehe... jupp... det finns massor men, men... :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 hmm.. är det nån som vet var Danne159 eller nått är nån stanns?? han sa att jag hade mycket att lära... me han har inte lärt mig nått!!! VAR E DU DANNE?? LÄR MIG NÅTT OM DU E SÅ BRA!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pacman 3000 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Pokemon: Castform Attacker:Sandstorm,Hail,Sunny day och Weather ball. De va mina de B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 25 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2004 ok... :P blir castform nått speciellt på sandstorm me? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Hmm... Ja e lite nyfiken på vilka som är Era Favorit Pokémon/Attacker... Skulle bli förvånad om inte någon mer än jag hade Blaziken/Blaze kick & Surf... hehe.. :P pkmn:Armaldoattack:sheer cold Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg