Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Tror han också skyddar Sora. Läs min åsikt om att han är en kopia av Sora! ;P XeZoN Mjo, det här blev en ganska så stor tråd ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 mm...hoppas att man ska slåss me auron! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jo, tror man kommer få slåss med Auron. Han har ett ''kontrakt'' med Hades, precis som Cloud hadde...Man kommer iaf slåss mot Beast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) wow... liksom. Alltså ... titta, detta e bara det jag kommit på lite (gissning) Alltså typ... det är kanske han som ska stänga den andra dörren, alltså han blonde, den dörren där alla ljusa heartless (eller vad det nu är ifrån) kommer från! en vild gissning den... <_< sora kanske inte har nån chans mot de ljusa och "han" inte har nån chans mot de mörka! Redigerat 3 Augusti 2004 av _death_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 mm men ändå dom vita heartless (Nobodies) e ändå heartless dom e inte goda och på en trailer så ser dt ut som om Sora besegras av Nobodies men sen kommer musse o hjälper dom.... men tror att han kan slå dom eller så dt e kanske några få av dom Nobodies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 max99 dt e kanske inte e så men jag tror dt e så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 okej men det låter troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 haha tack! får se va Neko har att säga.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 han har väll en egen teori..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 mm tror dt får se... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 3 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 (redigerat) och dt e en sak till jag tycker e konstigt var kom musse ifrån? när dom stängde dörren? en till mysterium :huh: Redigerat 3 Augusti 2004 av XezoN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg