XabeR Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 bor ni nånstans där det är översvämning nu? jag bor i umeå och här är det fint väder! ingen översvämning :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 ne, hr aldrigt vart översvämmning på gotland.. eller jo..i mellanstadiet så svämmade matsalen över i skolan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Nej ingen översvämmning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*Sundolang* Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Sundsvall Aldrigt varit någon översvämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hur skam na kuna skriva här om ens hus är översvämat :huh: en gån komm det massa vaten på vårt toa golv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 bor på ett berg så det blir ganska svårt med översvämning(mena kulle) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 bor i en liten byro, inge vatten her do inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Vårat avslopp har svämmat över, så vi fick åka och bada (jag me två polare) medams mamma, stefan, anna och margit torkade upp det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Det kanske håller på att bli översvämning här i gbg nu Det liksom spöregnar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Ingen översvämmning här i Växjö inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 mina grannar va det översvämmning hos :P jag bor i ödåkra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Det kanske håller på att bli översvämning här i gbg nu Det liksom spöregnar :lol: ja, de håller nästan på o bli de :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.