martissii Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 bara undrar eftersom de flesta ämnena ;) handlar om pkmn spelen!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erkan138 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 R/S. Om du menar Sapphire och Ruby vilket jag gissar, så har jag bara Sapphire men jag kommer köpa de andra SOLKLART! Vill bara varna för ett spel till Advance: Need For Speed Underground. Coolt på data, värdelöst på Game Boy =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 har bara sapphire :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har bara sapphire eftersom jag skulle köpa ett sapphire pack i födelsedagspresent! (fick spara sen vintras) det kostade 1399 :- Men mamma tyckte att det var så dyrt för att köpa åt sin kusse så jag fick behålla prylen! Och nu så är jag tacksam över det eftersom jag hade sparat sååå länge! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har BÅDA versionerna. :lol: Jag fick ruby som julklapp och sapphire som födelsedags present(1 januari). :cool: :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Hade båda från början,sålde ett.. så på sapphire har jag 2 Kyogre,en Groudon,2 rayquaza,kan fånga en till osv :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har bara Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 jag har sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har Ruby och min syster har Sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johan_ Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 jag har båda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Ingen har bara Fire Red och Leaf green :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag ha Sapphire! ((Jag som trodde att d flesta ha Ruby)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg