Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Sapphire är roligare tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag har Pokemon Sapphire och Guld ska skaffa Fire red eller ruby eller leaf green vilket av dom ska jag skaffa av dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 jag har pokemon saphire och mina besta pokemon är groudon kyogre latias regirock regiice metagross blaziken swampert rayquaza sceptile och min alra besta störstaste favo MILOTIC!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har inte det men jag har hört att dom är dom bästa pokemon spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 jag har ruby. :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Har båda,ska köpa Emerald (om det finns!) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Har sapphire bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) Najs*!!! :P de va visst ganska många som hade det.... :) Redigerat 12 Augusti 2004 av martissii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag har också sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag har båda två! :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 hmm... båda... ja det går ju det också!! :P hehe... e de bra o ha båda då??! eller e det mest slöseri??! (som vissa nog kan tycka)... funderar på att köpa sapphire osså... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 bara sapphire ska köpa leaf grean kan man köpa det i sverige än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg