nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Ja, ruby är bäst... varför köpte alla sapphire??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jonathan16161 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Ruby är bäst Groudon e mycket häftigare än Kyogre tycker jag alla får tycka vad dem vill så bli inte sur på mig också tycker ja me groudon e bättre än kyogre fö solarbeam e super effective på kyogre. Men på samma gång e ju is super effective på groudon så dem e nob lika bra. Eller ...? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 fattar ingenting... :blink: från början trodde jag att alla skulle köpa ruby för Groudon var me där... men jag hade fel.. :( ja tycker iaf att Ruby e bäst... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Ruby är bäst Groudon e mycket häftigare än Kyogre tycker jag alla får tycka vad dem vill så bli inte sur på mig också tycker ja me groudon e bättre än kyogre fö solarbeam e super effective på kyogre. Men på samma gång e ju is super effective på groudon så dem e nob lika bra. Eller ...? :blink: men hahaha ja många köper ruby för att groudon är cool men kyroge är bättre för han kan sheer cold och den dödar vilken pokemon som hälst på ett slag och den lär sig det runt lvl60 så en kyroge runt lvl60 är bättre än en groudon på lvl 100 :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 1 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 hmm.. men 1-hit* attacker brukar väl inte träffa så ofta??! typ 35% lr nått.. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 jag har ruby det e jättebra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thepokemon Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 RUBY men ja tycker de e lika bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 3 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 tyker ja me... :P men det e ju inte så stor skillnad så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 3 September 2004 Rapport Dela Skrivet 3 September 2004 RUBY :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 4 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 hmm... ok... nu kom det ganska många Ruby iaf... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 12 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 hej hej... alla f*n...s :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg