Hoppa till innehåll

Kom Och Läs En Jätte Skoj Grej Som Kan Underhålla

Rekommendera inlägg

Gäst anubis
Skrivet

hej varje dag så kommer det nån film på nån kanal om nån ser nån kan ni väll ge poäng till den här den ska du max sätt för 4 veckor sen.så att vi vet vilka filmer som e bra och inte dom jag har sett är......

spider man 1 :D ++++{+++++

den var bra green goblin var ganska rolig när man ser den får man bara lust att svinga i ett nät i new york. och att kirsten dunst e med hjälper till hon spelar så otroligt bra tobey maguire e ochså jätte bra en film du bör se om du inte set den.

africkas hemlighter +++++av +++++ :lol:

en ung kille som heter walter blir bortlämnad av sin morsa till ett par gubbar som äger flera miljoner fantastiska historier kommer imellan allså spring och hyra viden bland det bästa jag spelat!

hardu nån film du kan ge poäng til?

Gäst anubis
Skrivet

på hal is en chimpans som kan röra säg m.m blir hockey proffs i laget nugget och en tjej e mobbad och döv och chimpansen blir hennes bästa kompis! :D 4/5++++.

Skrivet

"IT" Det, skräck/komedi

En clown som går och dödar barn, några barn försöker döda den...

stephen kings Skit bra ++++½+/+++++

suck varför ska jag missa dom?? när var denna? gillade iallafall den med dom där barnen med psykiska krafter som var baserad på en av hans böcker.
Skrivet

man kan ju läsa böckerna också ;P men den filmen var riktigt bra iallafall, gick på femman söndag/måndag (2delar). minns inte vad den hette.

Skrivet (redigerat)

En film som jag har sett før ganska længesen.

Poltergisten(Tror jag den hette)

Skræck film

4/5

Den handlar om att det ær en ond ande som tar øver en flicka hon kanske ær ca 13 eller 14 år. Den onda anden gør att hon ibland før helt vita øgon och gør att hela sængen skakar, får henne att gå en slags æklig gång nerfør en trappa.

sen minns jag inte mer.

Redigerat av Fierce Diety

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...