Gäst anubis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Skrivet 25 Juli 2004 hej varje dag så kommer det nån film på nån kanal om nån ser nån kan ni väll ge poäng till den här den ska du max sätt för 4 veckor sen.så att vi vet vilka filmer som e bra och inte dom jag har sett är...... spider man 1 :D ++++{+++++ den var bra green goblin var ganska rolig när man ser den får man bara lust att svinga i ett nät i new york. och att kirsten dunst e med hjälper till hon spelar så otroligt bra tobey maguire e ochså jätte bra en film du bör se om du inte set den. africkas hemlighter +++++av +++++ :lol: en ung kille som heter walter blir bortlämnad av sin morsa till ett par gubbar som äger flera miljoner fantastiska historier kommer imellan allså spring och hyra viden bland det bästa jag spelat! hardu nån film du kan ge poäng til? Citera
MMX Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 "IT" Det, skräck/komedi En clown som går och dödar barn, några barn försöker döda den... stephen kings Skit bra ++++½+/+++++ Citera
Gäst anubis Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 på hal is en chimpans som kan röra säg m.m blir hockey proffs i laget nugget och en tjej e mobbad och döv och chimpansen blir hennes bästa kompis! :D 4/5++++. Citera
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Poltergeist ssss/sssss En bra film som handlar om spöken Citera
Haggen Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Skrivet 27 Juli 2004 Blade 4/5 En riktigt bra film, grymma effekter, bra handling en grym action rulle(även Blade 2). Citera
KazeN Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 "IT" Det, skräck/komedi En clown som går och dödar barn, några barn försöker döda den... stephen kings Skit bra ++++½+/+++++ suck varför ska jag missa dom?? när var denna? gillade iallafall den med dom där barnen med psykiska krafter som var baserad på en av hans böcker. Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 När den gick vet jag inte, för jag hyrde den...! men är alla filmer som baserar på hans böcker så bra, för den är den enda jag ahr sett!! Citera
KazeN Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 man kan ju läsa böckerna också ;P men den filmen var riktigt bra iallafall, gick på femman söndag/måndag (2delar). minns inte vad den hette. Citera
Kotchimotchi Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 asso fattar inte ska man skriva bra filmer man har sätt? Siste samurajen 5/5 grymt cooool Citera
kkthxbye Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Poltergeist ssss/sssss En bra film som handlar om spöken den e inte så bra tycker jag men men... nån som sett valentine eller H20 här?? två bra skräckfilmer!!! Citera
Laithean Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) En film som jag har sett før ganska længesen. Poltergisten(Tror jag den hette) Skræck film 4/5 Den handlar om att det ær en ond ande som tar øver en flicka hon kanske ær ca 13 eller 14 år. Den onda anden gør att hon ibland før helt vita øgon och gør att hela sængen skakar, får henne att gå en slags æklig gång nerfør en trappa. sen minns jag inte mer. Redigerat 30 Juli 2004 av Fierce Diety Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.