Slasktratt Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 han e korkad och ja korkad.. Varför är jag nu korkad? Jag kräver en vettig förklaring.. :blink: Citera
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 jag menade ju inte dig fattar du väll? :P jag menade den dumma busken Citera
Slasktratt Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Skrivet 26 Juli 2004 Jahaja. Trevligt. Ursäkta misstaget, Back to Topic~ Citera
Apoca Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juli 2004 (redigerat) några citat överstata från engelska till svenska. några är väldigt roliga. MEN allt han säger stämer ju, och det är desutom saker som är helt självklara för alla som han pratar om... och ni som inte tycker om att jag läger in kan inte säga något eftersom att det är saker som han sagt och inte saker som jag hittat på! jag har en grund, jag skulle kunna skriva saker om kungen men han är, som vi alla vet svensk George W Bush Jag är inte en del av problemet. Jag är republikan. Att tala offentligt är mycket enkelt. Tomt tal leder till oklara, dåligt formulerade saker. Jag står för alla felaktiga påståenden jag gjort. Det amerikanska folket är inte intresserade av några felcitat som George Bush kanske, eller kanske inte gör. För NASA (Rymdflygstyrelsen) har rymden fortfarande en hög prioritet. Mars ligger väsentligen i samma bana -mars ligger nästan på samma avstånd från solen, vilket är mycket väsentligt. Vi har sett bilder med kanaler, anser vi, och vatten. Om det finns vatten så finns det syre. Om det finns syre betyder det att vi kan andas. Det är dags för människan att inträda i solsystemet. Varje guvernörs ansvar kan summeras i ett ord, och detta enda ord är "att vara redo". Vi är redo för varje oförutsedd händelse som kanske, eller kanske inte inträffar. Framtiden kommer att bli bättre i morgon. Jag har gjort riktiga bedömningar i det förflutna. Jag har gjort riktiga bedömningar i framtiden. Jag anser att vi oåterkallerligen är på väg mot mera frihet och demokrati - men detta kan ändras. Uppriktigt sagt är lärare de enda yrkesmän som undervisar våra barn. Vi kommer att ha det bäst utbildade amerikanska folket i världen. "Merparten av vår import kommer från utlandet" Vi är starkt förbundna med NATO, vi är en del av NATO. Vi är fast förbundna med Europa. Vi är en del av Europa. Ett lågt valdeltagande tyder på att färre människor deltagit i valet. När man frågat mig vem som vållade upploppen och dödandet i Los Angeles har mitt svar varit enkelt och simpelt: På vem skall man skylla upploppen? På dem som deltog i dem. På vem skall man skylla dödandet? På dem som dödade. Det är inte nedsmutsningen som skadar miljön. Det är föroreningarna i vår luft och vårt vatten som gör det. Förintelsen var en obscen period i vår nations historia. Jag menar i århundradets historia. Men vi levde alla i detta århundrade. Jag levde inte i detta århundrade. Alla kan vi göra fel, men jag vill inte informera er om de fel som vi kanske, eller kanske inte gjort. När vi talar om bristande legitimitet bör vi tala om det som om något vi inte har. Om vi inte har framgång löper vi risken att misslyckas De mest bisarra människor kan hamna i känslig och ansvarsfull ställning och spela stor roll i historien. http://w1.472.telia.com/~u47207052/bushlink.jpg Redigerat 26 Juli 2004 av Unirator Citera
shacti Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Skrivet 22 Augusti 2004 kul sagt asså speciellt bilden var bra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.