black_eagle Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 hej jag undrar bara vilket spel jag ska köpa jag har funderat på nåra som golden sun2 the lost age mario and luigi superstar saga och så men vet inte en har ni nått förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 gillar du rollspell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 japp och äventyr och lite action Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 antingen golden sun eller golden sun 2 eller så kan du ta spyro orange eller fusion fast dom är väldigt lätta i försej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 26 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 ok jag vill ha nåt som e ganska svårt men e kirby and the amazing mirror bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 vet inte riktigt :unsure: Men Golden Sun 2 är jätte bra :) lite klurigt ibland ;) det tycker jag att du ska köpa iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Golden sun 2 eller metroid funsion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Kirby-Nightmare in dream land e roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 fast det e JÄTTE lätt.. om du ska köpa nåt Kirby så köp Amazing Mirror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 köp metroid fusion eller metroid zeromission Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 på dream land har jag klartat spelet på normal och hard mode och med knightman eller vad han heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg