Sessa Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Hej allihopa... Hur får man Chansey? På Pokémon Silver? Skulle vara tacksam för lite hjälp... Om du har någon bild på det stället visa mej den eller skicka den till [email protected]. Vilken tid ska man fånga den? Eller om den finns på Guld, ge mej samma information där:) Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Den finns i SafariZone.. ..om inte på Silver,så finns dne på Guld ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sessa Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Oooh...:D....Men Safari Zonen funkar ju inte...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 vad menar du? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Det finns redan ett sånt ämne! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 japp jag gjorde den men ändå det e bra att den finns många ämnen att välja bland :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jago Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Hej allihopa... Hur får man Chansey? På Pokémon Silver? Skulle vara tacksam för lite hjälp... Om du har någon bild på det stället visa mej den eller skicka den till [email protected]. Vilken tid ska man fånga den? Eller om den finns på Guld, ge mej samma information där:) Tack på förhand! Antingen fångar du Blissey och utvecklar den med friendship till Chansey eller så kan du fånga Chansy i safarizone. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 friend chip e lättast och snabbast tror JAG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jago, det är tvärtom. Chansy utvecklas till Blissy. :P emma watson f*n, det heter happiness. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 ok hehe sorry, man kan intte alltid ha rätt :P happiness e väll det dära när man gör sin pokemon lycklig det låtrer så på namnet.hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sessa Skrivet 28 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jaha...Men....Jag kan liksom inte komma in i safarizonen... (?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 inte jag heller tyvärr... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg