Blitzcat Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 ;) feeeel!!! Antingen så får man han genom transfer pak eller så byter man från g/r/b ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 jag hittade en Chansey på guld utanför...kommer inte ihåg namnet...men det är typ där där man kan byta den. Men jag hade inga bollar just då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 man hittar den där man ska byta bort chansey mot aerodactyl fast den är ganska ovanlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
julle Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 det kanske kommer fem per dag om man har tur :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ja, i gräset öster om Fushia city...rätt svår att hitta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 *morr* :angry: Och jag som hittade den där...jag ÖNSKAR att jag skulle ha haft nåra bollar då... :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ok...synd...sen kan du ju byta den mot Aerodactyl åt norr därifrån.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag gjorde en tråd en gång om chansey där finns det mer exackta beskrivningar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 jag gjorde en tråd en gång om chansey där finns det mer exackta beskrivningar :) Ja den kommer jag ihåg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiny Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 joho! i gräset bredvid FUSHIA CITY finns CHANSEY (svår att möta) enligt min signatur är detta enkelt Ha-ha-ha-ha-ha-ha. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 signatur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) joho! i gräset bredvid FUSHIA CITY finns CHANSEY (svår att möta) enligt min signatur är detta enkelt Ha-ha-ha-ha-ha-ha. :huh:Det skrev jag i musse piggs(she-o-renes)ämne!Fast det finns inte längre"@" Redigerat 2 Augusti 2004 av Entei Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg