bonnie Skrivet 27 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 hur mycket kostar colloseum pack?(vill ha de andra spelen man får till) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Köp den billigaste Cuben, finns för 499kr på några ställen. Köp sen ett minneskort, privatmärkena är sämre men billigare. Och ett spel i din smak. Gamecube 499kr Mad Catz 1490 Block 299kr Spel, 199-649kr Mad Catz kortet varar i stort sett hur länge som helst. Tutal Summa: 1447kr, om du köper det dyraste spelet du kan hitta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Jag har sett Packs med 2 spel att köpa men jag vet inte var och hur mycket det kostar men det är vad jag rekomenderar. Kolla i kataloger efter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Köp den billigaste Cuben, finns för 499kr på några ställen. Köp sen ett minneskort, privatmärkena är sämre men billigare. Och ett spel i din smak. Gamecube 499kr Mad Catz 1490 Block 299kr Spel, 199-649kr Mad Catz kortet varar i stort sett hur länge som helst. Tutal Summa: 1447kr, om du köper det dyraste spelet du kan hitta. När det kostar 499 är det utan handkontroll...Om man vill att datan ska raderas ska man köpa privat märken.. om man vill ha kvar sina filer, orginal... Om du ska köpa ett pack, köp tww om du gillar zelda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) Köp Gamecube med Zelda Collectors edition för 985 kr på Webhallen.com då får man en handkontroll..sen om du har mer pengar över kan du ju köpa ett minneskort för det behövs ju.. Jag köpte gamecube med Zelda collectors edition och ett minneskort med 251 platser. plus Pokemon colosseum och Blood Omen 2.jag gav bara 1789 kr. Fast frakten kostade 149kr så jag betalade 1935kr! Minneskortet var MadCatz,man fick en liten cool box att ha den i! Redigerat 27 Juli 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Metroid pack måste vara bäst, eftersom Metroid är det bästa spelet till GC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 Tja jag säger Metroid Prime pack. Men om du gillar pkmn så tar du självklart Colloseum pack eftersom man får pokémon box också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (Ness~ @ 27/07-2004 20:15:13) Köp den billigaste Cuben, finns för 499kr på några ställen. Köp sen ett minneskort, privatmärkena är sämre men billigare. Och ett spel i din smak. Gamecube 499kr Mad Catz 1490 Block 299kr Spel, 199-649kr Mad Catz kortet varar i stort sett hur länge som helst. Tutal Summa: 1447kr, om du köper det dyraste spelet du kan hitta. När det kostar 499 är det utan handkontroll... Om man vill att datan ska raderas ska man köpa privat märken.. om man vill ha kvar sina filer, orginal... Om du ska köpa ett pack, köp tww om du gillar zelda... Nej. Man får visst handkontroll till. Och nej, man kan ju köpa pirat märken på webhallen. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 piratmärken kanske e bra med man riskerar ju att förlora allt en kompis till mig hade klarat en sketa svår grej i resident evil men sen bara försvann allt han blev sketa sur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Jag spelar oxå RE och det är inte kul om man loosar data på det.... Det kan visst raderas Fat Hobbit.. Vem har sagt att webhallen är pålitliga i allt.. Jag har fått vänta en månad på min guide... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 Men metroid prime kostar ju inte mycke att köpa löst så köp zelda collectors edition och köp metroid löst kostar bara 300 kronor eller någe....! för ett nytt zelda kostar ju 4-500!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 bra ide ¨men om man inte vill ha zelda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg