Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

först öppnar du ett nytt dokument, 125x125 exempel. tryck på pylagonal lasso tool.

sedan markerar du up hur det ska vara satt det blir som en snygg ram eller något, sedan färglägg den i vilken färg, typ svart eller vitt, sedan så går du in på layer style och:

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Plat1.JPG

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/plat2.JPG

drop shadow och inner shadow ska vara typ svart.

Skrivet

Hur färgläger jag den?

Färgen syns aldrig.

Och det-dära lasso tool är kanska svårt att använda för när jag drar en form liksom krymper den för att sista och första punkt-strecket måste bygga en linje emellan sej vilket är så j*vla dumt.-

Skrivet

för att dra raka linjer, håll in shift, pilen med en stor tjock pil på som pekar upåt, då blir det rakt åt alla håll, sedan när du ska möta up, altså har dragit färdigt din mall och ska avsluta den, tubbelklicka

Skrivet (redigerat)

Hur gör man plåt som tex Unirator brukar göra eller, altlså så som K3viin har på sin bild. Säg tack, gärna som en tutorials, annars är svaret inte fulländat.  <_<

Du ett tips kontakta bara Shnaks så fixar han en avataren du säger bara hur den ska se ut tex med plåt och ditt nman kanske och det du vill haa det var så jag fick

Och du det kanske är fel trod du är ine på en pc kanske Almänt är bättre

Redigerat av K3viin
Skrivet

1: Detta är inte fel forum, Photoshop hör till PC, jag frågar en sak angående Photoshop.

2: Varför tror ni jag gör en tråd om jag nu vill lära mej plåt...?

Håll er till dagis-forumet...-.-!!!

Tack till er som hjälper till :)

Skrivet (redigerat)

du andvänder inte någon av dessa sakerna gå in på tredje nedifrån, vet inte vad det heter på svenska, tryck i den där och låt allt vara, jag kan skicka in en fil som allt redan är förprogramerat på...

Redigerat av Unirator

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...