XezoN Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 aa men efter några år kommer priset sänkas till halva priset! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 men jag ska ändå köpa ps3 i thailand då är den chippad.. plus att den har lika pris som i sverige fast o chippad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Ok när det är halva priset :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 men jag köper nog ändå när den kommer ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 aa jag me elle kanske några månader efter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja för det lär bli dyrt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 aa men dt kanske kommer kosta mer än vi har väntat oss eller kanske mindre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag kommer inte köpa det, orkar inte. för dyrt, men mina polare kommer, och det kommer kosta runt 8000 i början, om man ska importera det från japan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja från japan men när dt kommer till Europa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jag kommer inte köpa det, orkar inte. för dyrt, men mina polare kommer, och det kommer kosta runt 8000 i början, om man ska importera det från japan :P hmm jag kanske ska tänka som du ha kvar ps2 alltså forsätta o spela med den..o inte köpa ps3 först så ville jag inte sen så ville jag men nu så vet jag inte :P men om det forsätter att sälja ps2 spel så blir jag as glad annars :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja för det lär bli dyrt.. vad har du gjort med dina poäng ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 va vems? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg