Gäst max99 Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 mm tar längre tid än väntat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Det är lite segt när det kommer nya hela tiden, då får man ju nästan uppgradera sig hela tiden....för att kunna spela alla nya spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ja det e rätt men det kommer ju typ var fjärde år ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_beemer_ Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 om ja ska vara ärlig så skiter ja i om d kommer ett ps3 för som ni vet så fins det et jä**igt stort urval av ps2 spel o fler kommer så d e bra om d kommer ett ps3 för då blir ps2 spelen mycke billigare för ja tänker inte slösa pengar på ett ps3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 exakt håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 ja du har en poäng där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 om ja ska vara ärlig så skiter ja i om d kommer ett ps3 för som ni vet så fins det et jä**igt stort urval av ps2 spel o fler kommer så d e bra om d kommer ett ps3 för då blir ps2 spelen mycke billigare för ja tänker inte slösa pengar på ett ps3... har vi Lika dana eller samma hjärna ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 så e va dt när ps 2 kom ut!vad händer med ps 1 spelen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 6 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 så e va dt när ps 2 kom ut!vad händer med ps 1 spelen??? dem blev billigare :)en sak ps1 var inte så poppu men ps2 är poppu så jag är 100% på att dem kommer att forsätta med att sälja ps2 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 ja det e klart!! ps2 är världens mest sålda konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 (vincent_spider @ 06/10-2004 12:48:04) så e va dt när ps 2 kom ut!vad händer med ps 1 spelen??? dem blev billigare :) en sak ps1 var inte så poppu men ps2 är poppu så jag är 100% på att dem kommer att forsätta med att sälja ps2 spel. du, jag var ironisk... <_< jag menade att man "slängde" ps1 spelen åt sidan bara... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rollo_91 Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 ja det e klart!! ps2 är världens mest sålda konsoll och den bästa enligt mig!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg