Ratiasu Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 E kartan och allt i Emerald precis som Ruby/Sapphire eller som d andra spelen?Eller ha d gjort om hela kartan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det finns lite andra städer vad jag har hört :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Vilka pkm e d där?E d dom i Silver/Guld, Röd/Blå/ul eller Sapphire/Ruby? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Man kan säga att det är en R/S version av Crystal.Så annorlunda på't ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) Pokemon Emerald: Emerald är typ en Upgradering på Pokémon Gul men bättre grafik här kommer information: Pkmnen rör sig som i crystal,starter gubbarna är Gröna typ, man kan fånga BÅDE Grodon och Kyogre!!!. nu vet jag inte mera ;p :rambo: Redigerat 31 Juli 2004 av siyt 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Okej...Kan man fånga d legendariska hundarna eller fåglarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 E kartan och allt i Emerald precis som Ruby/Sapphire eller som d andra spelen?Eller ha d gjort om hela kartan? jag tycker att man borde kunna åka till Kanto och Jotho + Hoenn på Emerald.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Vilka pkm e d där?E d dom i Silver/Guld, Röd/Blå/ul eller Sapphire/Ruby? asså det är samma sak bara kanske lite mer olika saker som förbättring från green blå röd till Gul silver gold till Crystal fattar du.emerald är orginal verson av ruby och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tycker att man ska ha andra uppgifter än att bara klara gym... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Okej...Kan man fånga d legendariska hundarna eller fåglarna? Jag kan gissa att man ska jaga både Latias och Latios.Det blir jobbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Ja, det blir det. Man ska också strida mot både Team Aqua & Magma! :cool: Sen är det bättre färger o sånt. Nya kläder på gubbarna.! :rolleyes: Redigerat 1 Augusti 2004 av Heaz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Och en ny stad men jag vet inte namnet på staden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg