Gäst 0018 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 vilket spel tycker du är det roligaste och lättaste och svåraste och ditt bästa spel till vilken maskin som hälst mitt bästa spel är Super Smash Bros.Meele mitt roligaste spel är the legend of zelda a link to the past mitt svåraste spel är pokémon colosseum mitt lättaste spel är super mario sunshine ni får skiva så mycket ni vill.ni får gärna sätta in en bild på ett spel om ni vill :) Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Mitt bästa spel är final fantasy IX eller X :medieval: (PS1/2) Mitt roligaste spel är mega ManX :cool: (SNES) mitt svåraste spel är driv3r (PS2) mitt enklaste spel är Mega ManX (SNES) mitt tråkigaste spel är Fifa 95 soccer :zzz: (MD) Citera
Gäst 0018 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 smart ide och ta tråkigaste spel du e smart ok mitt tråkigaste spel är the legend of zelda majoras mask.du e smart Citera
Kexx3 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Bästa:SSBM Roligaste:SSBM Svåraste:F-Zero GX Lättaste:The Simpsons:Road Rage Tråkigaste:Inget :P Citera
Gäst 0018 Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) okej.inga många som har svarat så på det här ämnet så man fick veta vad nåns favorit spel och sånt heta.vi tar med vad man vill ha för spel också jag vill ha det nya zelda Redigerat 28 Juli 2004 av tyke Citera
Neko Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 (redigerat) Bästa spel: Kingdom Hearts, Final Fantasy X-2 Lättaste spel: Kingdom Hearts Tråkigaste spel: Pacman. =P Sjukaste spel: Dan Dolme..... Svåraste spel: Pacman. EDIT: Jag vill ha: Dark Chronicle, Jak 2 Renegade, Final Fantasy X. (sparar pengar) Redigerat 28 Juli 2004 av Neko Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 smart ide och ta tråkigaste spel du e smart ok mitt tråkigaste spel är the legend of zelda majoras mask.du e smart Jo man Tackar!! :lol: det jag helst skulle vilja ha är Final fantasy XI, eller final fantasy XII har ingen aning om vilket som är roligast!! Citera
Neko Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Det är ju en stor skillnad mellan XI och XII, eftersom XI är ett MMORPG medans XII inte kommit ut än.... Citera
MMX Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Jo jag vet, men jag vet ingenting om final fantasy XII, och jag vet lite om final fantasy XI, men även om det är ett MMORPG spel så vet jag inte i fall det är bättre eller roligare än final fantasy XII ska nog köpa båda i alla fall! Citera
Pippo Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Mitt bästa spel: Ninja Gaiden Mitt roligaste: Halo Mitt svåraste: Ninja Gaiden Mitt lättaste: Brute force Mitt tråkigaste: The legend of zelda: Majoras mask Citera
Gäst siyt Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Lättaste: Sonic Adventure dx :rambo: Svårast: Inget :evil: Kulast: Sonic Adventure dx :D Roligaste: Sonic Adventure dx :lol: Kolaste: Sonic Adventure dx :rambo: besta grafik: Sonic Adventure dx så. Citera
Kassler Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Skrivet 28 Juli 2004 Mitt Bästa: Halo Mitt Roligaste: Halo Mitt svåraste: Panzer Dragoon orta Mitt Lättaste: hmmmm?? vettefan Mitt tråkigaste: Conflict Desert storm :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.