Hoppa till innehåll

Nds .vs. Psp


Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Nu ska ni få höra ett & annat!

 

Nintendo fick 1:a pris på världens bästa konsoller och spel!

Nintendo DS hörde jag om i våras!Tänk vad jag hade längtat!

Jag är en av Nintendos största f*n!Jag älskar Link-spelen Mario spelen Ice climbers spelet(hoppas det kommer någon ny Ice Climbers spel)Wario spelen och mycke mer!Men inget...och jag menar inget kan slå Pokemon!Och inte Mario spelen heller!Pokemon var en av Nintendos största kändaste spel och Gul,Blå och Röd blev nästan världs populära på detsamma!

Likadant me Mario spelen!Men det är sant att Nintendo DS kommer ha 64-grafik(men jag bryr mig ej om grafiken!)Förresten kommer det 2 nya Pokemon spel ju!Diamond och Pearl!Men dom kommer till Japan i December :( Tusan!Nintendo DS vinner lätt! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS  så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

 

Inte direkt men jag ska köpa N DS för att PSP är dyr ska vänta typ 1 år till
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS  så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

 

Nej cirka 2000-3000 därför i blocket ser jag begagnade för 2999 kr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis kom hem till mig från eskelestuna han hade beställt Nintendo DS  så jag fick pröva asså det var skit bra !!!!!!!!!Jag ska köpa DS för att PSP kommer kosta cirka 2500 har jag hört ska köpa en DS Faan vad grymt kunna rita skicka till andra personer som har en DS i närheten coolt alltså !

 

Beror på vad man tycker !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...