Hoppa till innehåll

Nds .vs. Psp


Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup

Men då blir ju det oavgjort!NDS för dom mindre & PSP för dom större!Då behöver vi ju inte diskutera det längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 191
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För de större och för de mindre

Det är som att säga att tecknat är för små barn medans otecknat är för de "större"

Bull shit asså

 

Jag måste dock hålla med om att vissa av DS spel är totalt förnedrande.

De har en grafik som är kapabel att ha 3D grafik, ÄNDÅ så gör de MASSA 2D spel, otroligt förbannat asså!

 

Men jag gillar lite nytt, så fort jag spelade Wario Ware (demo) så fastnade jag direkt för det, så coolt asså

 

PSP är säkert också cool, men jag tycker att alla som INTE äger en PSP kan säga att den äger så totalt fett, för de har inte ens hållt i en.

Det är ju löjligt..

 

DS har jag hållt i och spelat i en lång period, skön konsoll, går att hålla i och även där skön (som vissa andra påstått emot)

 

Jag tror det kommer bli rätt så mycket klagande på PSP:s batteri tid men vi får se

Jag är öppen för disskution om båda och jag tycker att DS är grym och det kommer säkert både PSP att vara Har fortfarande ej bestämt mig för vem

Lite synd att den kommer i NOVEMBER bara :P riktigt sent asså, hoppas Nintendo fått upp försprånget tills dess

Sen får vi se till julen, det är där det mesta avgörs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För de större och för de mindre

Det är som att säga att tecknat är för små barn medans otecknat är för de "större"

Bull shit asså

 

Jag måste dock hålla med om att vissa av DS spel är totalt förnedrande.

De har en grafik som är kapabel att ha 3D grafik, ÄNDÅ så gör de MASSA 2D spel, otroligt förbannat asså!

 

Men jag gillar lite nytt, så fort jag spelade Wario Ware (demo) så fastnade jag direkt för det, så coolt asså

 

PSP är säkert också cool, men jag tycker att alla som INTE äger en PSP kan säga att den äger så totalt fett, för de har inte ens hållt i en.

Det är ju löjligt..

 

DS har jag hållt i och spelat i en lång period, skön konsoll, går att hålla i och även där skön (som vissa andra påstått emot)

 

Jag tror det kommer bli rätt så mycket klagande på PSP:s batteri tid men vi får se

Jag är öppen för disskution om båda och jag tycker att DS är grym och det kommer säkert både PSP att vara  Har fortfarande ej bestämt mig för vem

Lite synd att den kommer i NOVEMBER bara :P riktigt sent asså, hoppas Nintendo fått upp försprånget tills dess

Sen får vi se till julen, det är där det mesta avgörs.

 

1 september är det väl?

Det står då det HÄR

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har köpt Psp nu och den äger det mesta!

Jag har Ridge racer och wipeout pure och det är as snygg grafik

 

Den är lite större än vad jag trodde men den är skön o hålla i , men jag tycker att den analoga styrspaken sitter lite för långt ner, dem kunde ju satt den ovanför styrkorset..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har köpt Psp nu och den äger det mesta!

Jag har Ridge racer och wipeout pure och det är as snygg grafik

 

Den är lite större än vad jag trodde men den är skön o hålla i , men jag tycker att den analoga styrspaken sitter lite för långt ner, dem kunde ju satt den ovanför styrkorset..

 

Jag har oxå PSP köpte den för 1månad sedan den äger allt jag har Ape Escape och Ridge Racer.Ridge Racer är det bästa spelet just nu wipe out pure tycker jag värkar var tråkigt jag väntar just nu till GT4 kommer till PSP :).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...