Gäst Tomatketchup Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Men då blir ju det oavgjort!NDS för dom mindre & PSP för dom större!Då behöver vi ju inte diskutera det längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Att säga att NDS är "för de mindre" är ju bara larvigt.. -.- Det finns säkert många personer som klassas som "de mindre" som köper PSP.. Och säkert massor som klassas som "de större" som köper NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 För de större och för de mindre Det är som att säga att tecknat är för små barn medans otecknat är för de "större" Bull shit asså Jag måste dock hålla med om att vissa av DS spel är totalt förnedrande. De har en grafik som är kapabel att ha 3D grafik, ÄNDÅ så gör de MASSA 2D spel, otroligt förbannat asså! Men jag gillar lite nytt, så fort jag spelade Wario Ware (demo) så fastnade jag direkt för det, så coolt asså PSP är säkert också cool, men jag tycker att alla som INTE äger en PSP kan säga att den äger så totalt fett, för de har inte ens hållt i en. Det är ju löjligt.. DS har jag hållt i och spelat i en lång period, skön konsoll, går att hålla i och även där skön (som vissa andra påstått emot) Jag tror det kommer bli rätt så mycket klagande på PSP:s batteri tid men vi får se Jag är öppen för disskution om båda och jag tycker att DS är grym och det kommer säkert både PSP att vara Har fortfarande ej bestämt mig för vem Lite synd att den kommer i NOVEMBER bara :P riktigt sent asså, hoppas Nintendo fått upp försprånget tills dess Sen får vi se till julen, det är där det mesta avgörs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 PSP's batteritid är ungefär 5h~. Brukar du ha längre spelsessioner än så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Njae tror inte det ;) men att springa fram och tillbaka mellan laddaren är inte direkt min hobby ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 För de större och för de mindre Det är som att säga att tecknat är för små barn medans otecknat är för de "större" Bull shit asså Jag måste dock hålla med om att vissa av DS spel är totalt förnedrande. De har en grafik som är kapabel att ha 3D grafik, ÄNDÅ så gör de MASSA 2D spel, otroligt förbannat asså! Men jag gillar lite nytt, så fort jag spelade Wario Ware (demo) så fastnade jag direkt för det, så coolt asså PSP är säkert också cool, men jag tycker att alla som INTE äger en PSP kan säga att den äger så totalt fett, för de har inte ens hållt i en. Det är ju löjligt.. DS har jag hållt i och spelat i en lång period, skön konsoll, går att hålla i och även där skön (som vissa andra påstått emot) Jag tror det kommer bli rätt så mycket klagande på PSP:s batteri tid men vi får se Jag är öppen för disskution om båda och jag tycker att DS är grym och det kommer säkert både PSP att vara Har fortfarande ej bestämt mig för vem Lite synd att den kommer i NOVEMBER bara :P riktigt sent asså, hoppas Nintendo fått upp försprånget tills dess Sen får vi se till julen, det är där det mesta avgörs. 1 september är det väl?Det står då det HÄR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jollepolle Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 NDS är inte så bra och det görs bara dåliga spel till den men PSP däremot är bra (verkardet som) så jag tror på PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag måste faktiskt hålla med om att de flesta spelen som kommit ut nu rent av suger :P De flesta iallafall. De borde satsa på 3D nu när det går! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 NDS är inte så bra och det görs bara dåliga spel till den men PSP däremot är bra (verkardet som) så jag tror på PSP Dåliga?Har du testat alla spel till DS då? Tror då inte att du har testat alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag har köpt Psp nu och den äger det mesta! Jag har Ridge racer och wipeout pure och det är as snygg grafik Den är lite större än vad jag trodde men den är skön o hålla i , men jag tycker att den analoga styrspaken sitter lite för långt ner, dem kunde ju satt den ovanför styrkorset.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag har köpt Psp nu och den äger det mesta! Jag har Ridge racer och wipeout pure och det är as snygg grafik Den är lite större än vad jag trodde men den är skön o hålla i , men jag tycker att den analoga styrspaken sitter lite för långt ner, dem kunde ju satt den ovanför styrkorset.. Jag har oxå PSP köpte den för 1månad sedan den äger allt jag har Ape Escape och Ridge Racer.Ridge Racer är det bästa spelet just nu wipe out pure tycker jag värkar var tråkigt jag väntar just nu till GT4 kommer till PSP :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Ja Wipeout pure är ganska tråkigt.. Jag väntar på GTA och Pursuit force.. Är Ape Escape kul? Redigerat 6 Juni 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg