:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Snälla jag måste ha hjälp vart ligger Sky Pillar och vid vilken Rute jag gjorde en tråd innan som jag fråga det här sorry för det men jag måste ha svar :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Auron Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 det e i route 131 vid pacifidlog town. men du måste klara poke ligan för att komma till sky pillar :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Har redan klarat ligan några gånger så nu åker jag och letar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 men jag har kollat mycket vid rute 131 ska man göra nåt specielt för att man ska komma dit förutom att klara Pokemon ligan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 eller tack så mycket jag hittade det tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Men det e svårt o komma igenom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 aa det är verkligen svårt är typ på plan 4 men jag vet inte men vet nån hur många plan det finns (våningar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 det finns 4,5 e den sista.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 vad ska man göra längst upp i Sky Pillar man kan fånga en Pokemon vad heter den? ska man göra nåt mer där uppe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Okej tack för alla svar har klarat Sky Pillar nu Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 du ska bara fånga rayquasa inget annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Sky pillar är mitt favorit träningsställe. :) :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg