Mic_93 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Spöken monster hahaha :lol: bra fantasi Citera
Gäst jocke2004 Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 jag tror ochså på utomjordingar Citera
Offline Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Skrivet 5 Augusti 2004 Det sägs ju att ett flyggande tefat har störtat i Roswell i New Mexico(Roswell är en öken) och så vill inte USAs Myndigheter att folket skulle få reda på det så dom gömde den underjorden i ett ställe som heter Area 51 men det är bara en myt. japp..men igentligen, hur troligt är det? man MÅSTE vara skepisk..ALLA försöker lura en..och en del e bara knäppa :blink: Citera
Chihuahua Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Skrivet 8 Augusti 2004 Alltså, monster... nix pix. Men något underligt som det står om i Bibeln är något som alla speltokar här säkert har sprungit på i ett spel... nämligen Behemoth och Leviathan. Nån som visste att de var nämnda i Bibeln för väldigt länge sen...? sen vad gäller spöken... nix, inte såna där filurer i vita lakan, men däremot jodå, jag tror på att det finns mer än... låt oss säga, mer än oss människor och djuren här. Green Devil: Har du tänkt på att de oförklarliga grejerna kan ha sina förklaringar? Vad gäller demoner... jo, jag tror att de finns. Eller rättare sagt, jag är ganska övertygad. Jag tittade inte på det där programmet, men det behövs inte. Jag vet redan tillräckligt. Dessa två, oförklarliga grejer o demoner, kan ju ha en koppling... min egen åsikt är att det har det. Uss, lite småruggigt att snacka om sånt, gillar det inte alls. Problemet var att det är omöjligt att bevisa vare sig för eller emot, man kan bara tro eller veta själv. Och sen vad gäller det här med mer liv nånstans... tja, vem vet. Men nej, jag tror inte det. Om man ska utgå från det där så kallade "Big Bang" så var det en så oerhört pyttepyttepyttepyttepyttepyttepyttepyttepyttepytteliten chans att den där smällen som uppstod av ingenting skulle lyckas frambringa liv. Själv tror jag inte ett dugg på den teorin. Men om vi fortsätter med det här med Big Bang... så tänk på att jorden har hamnat precis i rätt läge, precis med rätt avstånd till solen, precis med rätt värme och hela rasket, för att vi människor ska kunna leva här. Den chansen är så oerhört liten att jag inte kan sätta ord på det. Och att allt det här skulle ha skett av en slump? Inte en chans. Citera
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 jag tror nog mer på spöken än monster och de... Och lite på utomjordingar.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.