shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 skulle gärna va med i ett forum som dt! fast jag har inte så många poäng ännu hur mycket måste man skänka eller snackar jag fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Tror det är minst 50 och uppot, fast jag fattar itne det där, för det kostar ju 8000 att få in 5 nya medlemmar?? så igentligen borde det vara 1600?? fast jag gav 350 tror jag!! och det kan nite hålla i längden ju?? Ju mer du ger desto fortare går det ju tills forumet startar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 ok bytte användarnamn för nåra dar sen så jag aber inte så många poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag har faktiskt ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 vam ska ha poängen alltså? så dt inte blir nåra misstag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 om jag skickade alla mina poäng till she-o-renes gruppforum vad skulle jag bli då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 vet ej undrar samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag har bara nått på 300 p :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Han säjer ju att dem som skickar över tusen kommer in direct som moderatorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 då blir dt gott om mods eh? måste vänta lite tills jag får mer poäng då synd för jag skulle gärna vila va med i ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.