Wind fox Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Kan någon tipsa ett sätt att göra en avatar som inte är en jpeg bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Om du gör om dom i te.x Photoshop så kan du spara dom som en te.x GIF fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter nej,man gör bsakgrunden.. och om man vill ha en bild hittar man det på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 photo shop heta det glömde bort vad det heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 QUOTE (tyke @ 29/07-2004 20:31:46) jag vet ej dom hittar vell dom på internet sen letar dom bakgrund eller e dom inne på paint shop eller vad det heter nej,man gör bsakgrunden.. och om man vill ha en bild hittar man det på internet.. Men vet nån var det finns bilder att ta för jag hittar bara Bitmapps Bilder. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Om du gör om dom i te.x Photoshop så kan du spara dom som en te.x GIF fil Är du riktigt dum eller? Ser du inte vad jag skriver? Det är den bästa lösningen, kör i dom i ett bildredigerings-program och spara dom i någon annan form än den du inte vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Här typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Tror du jag inte känner ill Google? <_< Tack för tipsen imorgon när jag loggar in så laddar jag en ny Avatar! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Är du inkompetent till det yttersta eller? Han hittar ju bara bitmapps bilder (bmp tror jag) Du kan ju leta reda på j.peg bilder eller så kan han göra som jag skrivit som är bäst för ni är osmarta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Är du inkompetent till det yttersta eller? Han hittar ju bara bitmapps bilder (bmp tror jag) Du kan ju leta reda på j.peg bilder eller så kan han göra som jag skrivit som är bäst för ni är osmarta. men snälla!! är du i lingonveckan eller?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag är en kille, mer får du fråga om i PM...haha (hånad för all framtid) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.