Wind fox Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) Finns PhotoShop endast att köpa? Redigerat 1 Augusti 2004 av Wind fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Nepp.. Man kan hämta en trial på download.com eller på §1.3. Redigerat 3 Augusti 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Jag kan bara spara filer och mitt Photoshop kan inte öppna filer så jag måste öppna paintshop först och spara den igen och sen öppna Photoshop :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Varför kan du inte det? Enkelt, ta bara knappen längst åt vänster (uppåt) och välj Open typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Photoshop är ett måste, om man ska göra en riktigt snygg avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Japp, finns inget annat val, paint shop pro då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.