Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Exakt jag kolla in mitt SSBM och om man ska gå vidare ska man ha Mewtwo och Game and Watch annars går det inte för man ska använda dom efter 30 man ska ha klarat 1-30 event matcher :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 prexis dt glömde jag när jag höll på med eventmatch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 QUOTE (Fat Hobbit @ 30/07-2004 08:52:06) Nej? Det kan han ju inte ha eftersom man får Pichu på Event Match 37! nä men du ska ha mewtwo och game and watch Jag fick MewTwo efter 30 och Game and Watch har jag inte fått än så man måste inte ha dom :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 nä vem sa d? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 man måste ha alla gubbar utom mewtwo,mr. game and watch och pichu då behöv man inte klara alla 30 bara 22. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 man ska få nya gubbbar!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ja just dt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Man måste inte ha game and watch och mewtwo.. det hade inte jag i alla fall.. men man vet ju inte med er andra.. spec om ni är blondiner:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 va f*n vare d där nu ra? inte för att jag är blondin men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
larven1 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 mohahaha! jag skoja bara.. men det vet inte jag.... ni kanske är blonda:P nää.. inte alla kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 itte jag!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg