finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det har jag också drömt om ibland (go Pika!), jag skulle dock vilja ha en alldeles egen planet med massor av snygga tjejer :wub: Fast det vore ganska konstigt om det fanns en planet som var som en kopia av Tellus (jorden) Människor från 1000-talet flydde ut i rymden och har kommit längre i forskning än vi. Så komerm dom till oss och kollar så allt är bra, skumt det måste vara :blink: ...♥eller en planet med bara tjejer♥.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum Det kanske finns nåt levande i rymden fasst inte nåt som mäniskor :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Frågan för mig är inte om det finns liv snarare hur nära och hur smarta(liv behöver inte betyda djur det kan vara bara organismer eller växter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 i rymden finns inte mycket mer än det vi redan upptäckt. Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Eller så kanske de va så att de fanns en planet med väldigt inteligenta varelser som levde innan big bang, och att de va dom som skapade big bang :P fast egentligen tror jag att de kanske finns några små orgasmer där ute nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Hur vet du att Jesus är påhittad då? Har ingen lust att inleda en diskussion, men tänk innan du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 31 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 (Uzama @ 31/07-2004 11:15:13) Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum Det kanske finns nåt levande i rymden fasst inte nåt som mäniskor :bah: Opps det tänkte jag inte på det behöver inte vara mennsiskor det kan vara nå helt annt men vad det är så spännade jag tror att det finns liv eller ska jag säga att jag vet det är ju så oenligt stort Min lärare sa en gång att vi kanske är bara en liten molukyrs som sitter i ett glas fönster i nåt varuhus så sa min lärare fatta inte så mycket men om ni fatttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jhonen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag tror att det finns ett skepp där ute i det oändliga med Spock och Scotty. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag tror vi är dom ända i vårt solsustem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.