Hoppa till innehåll

Rymden !

Netsire

Rekommendera inlägg

Det har jag också drömt om ibland (go Pika!), jag skulle dock vilja ha en alldeles egen planet med massor av snygga tjejer :wub:

Fast det vore ganska konstigt om det fanns en planet som var som en kopia av Tellus (jorden) Människor från 1000-talet flydde ut i rymden och har kommit längre i forskning än vi. Så komerm dom till oss och kollar så allt är bra, skumt det måste vara :blink:

...♥eller en planet med bara tjejer♥....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 49
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum

Det kanske finns nåt levande i rymden fasst inte nåt som mäniskor :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus.

Eller så kanske de va så att de fanns en planet med väldigt inteligenta varelser som levde innan big bang, och att de va dom som skapade big bang :P

fast egentligen tror jag att de kanske finns några små orgasmer där ute nånstans

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus.

Hur vet du att Jesus är påhittad då? Har ingen lust att inleda en diskussion, men tänk innan du skriver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Uzama @ 31/07-2004 11:15:13)

Jag är nästan säker på att det finns liv i rymden för tänk så här. Det låter riktigt konstigt om jorden är den ända planet med liv i ett så oändligt stort universum

Det kanske finns nåt levande i rymden fasst inte nåt som mäniskor :bah:

Opps det tänkte jag inte på det behöver inte vara mennsiskor det kan vara nå helt annt men vad det är så spännade jag tror att det finns liv eller ska jag säga att jag vet det är ju så oenligt stort

Min lärare sa en gång att vi kanske är bara en liten molukyrs som sitter i ett glas fönster i nåt varuhus så sa min lärare fatta inte så mycket men om ni fatttar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...