Gäst max99 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 dom hittade "myror" på mars för några år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Frågan för mig är inte om det finns liv snarare hur nära och hur smarta(liv behöver inte betyda djur det kan vara bara organismer eller växter) jag håller med dig, det vore lustigt om bara jorden var enda platsen där det fanns liv på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (Chihuahua @ 31/07-2004 14:00:28) Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Hur vet du att Jesus är påhittad då? Har ingen lust att inleda en diskussion, men tänk innan du skriver. Men troligt att han börgade leva igen efter han hade dött, eller hela personer genom att bara säga du e helad... Vem tror han att han e igentligen Jesus eller :D "SKOJJA" men tror inte heller att jesus finns, inte någon gud heller, Alla smarta norrmän kanske har flyttat till rymden, därför e det bara puckade norrmän kvar i Norge.....?¿ vad vet jag?¿ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Det finns säkert massa annat liv, men jag tror inte att det finns några humanoida arter... I alla fall inte många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Tror inte heller det finns nått som i huvud taget e nära att kunna tänka lika bra som e norrman!! men tror att det kan finnas nått som forskare anser är levande (som alltså är så litet att vi inte kan see) !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 (redigerat) och apmänniskor som alla hittar på <_<.människor som uppfunnit kolla saker som Digikontroller då blir slaxs djur till monster.ET är kanske där :lol: Redigerat 1 Augusti 2004 av Thunder-Pikachu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (MMX @ 01/08-2004 23:07:50) (Chihuahua @ 31/07-2004 14:00:28) Det kan ju ha funnits liv någon annan stans, bara att vi är extremt sena med att få liv. Dom andra planeterna kanske hade liv 50.000år före den påhittade jesus. Hur vet du att Jesus är påhittad då? Har ingen lust att inleda en diskussion, men tänk innan du skriver. Men troligt att han börgade leva igen efter han hade dött, eller hela personer genom att bara säga du e helad... Vem tror han att han e igentligen Jesus eller :D "SKOJJA" men tror inte heller att jesus finns, inte någon gud heller, Alla smarta norrmän kanske har flyttat till rymden, därför e det bara puckade norrmän kvar i Norge.....?¿ vad vet jag?¿ Jag orkar inte dra mig in i fler diskussioner, men ändå...Om vi ser det hela lite neutralt, OM Gud och Jesus finns, så finns det inget som säger att han inte skulle kunna uppstå från det döda, eller hela människor. Vi människor kan inte göra det, men borde inte den som skapade universum och oss människor kunna bota oss från sjukdomar osv? Vilket är egentligen mest logiskt, att en gud med oerhörd kraft skulle ha skapat universum, människor osv, eller att allt kom till genom ett stort PANG som uppstod av ingenting och sen blev allting? Jag tycker det är ganska självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 2 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 dom hittade "myror" på mars för några år sen Nehe hittade dom myror på mars då var dom döda eller levande det betyder typ att det kanske går at fåå liv der uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 ja det stod i en fakta bok om mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Shit! undra vad som finns mer där uppe :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 (redigerat) Jag fick bara lust att skriva detta... mycket av det som vetenskapsmän säger är inte ens bevisat. Mängder av information som de lägger ut är bara gissningar. Problemet ligger i att om man bombar folk med samma info och påstår att man har bevis tillräckligt mycket, så tror folk snart att de där bevisen som inte fanns verkligen finns. Just därför föredrar jag att ta i princip allt som sägs med en nypa salt. Det som sägs vara "precis så här" kanske egentligen är "kanske så här", fast det säger man ju inget om... <_< Redigerat 2 Augusti 2004 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.