siyt 2 Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Super Mario64x4 ska komma ut på DS!!! och det är some helt vanligt super mario 64 men man kan VA FYRA SPELARE colt va? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 visste redan det är lite gammalt men det verkar iaf coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Det låter ascoolt! Undrar hur dte komerm att funka, tävling i att samla flest mynt ^^ hett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Kunde man inte vara 4 på Ng4 då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Nej man kan inte va 4 spelare på Nintendo 64 om du nu menar det! Men skulle va coolt om man skulle ha race på det B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Men tror inte det är lika dant med banor och så (har ingen aning tror bara) för det skulle vara för enkelt om man va 4 som lirade sammtidigt på det spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 jag tror du hittar på därför den hete super mario 64 förut för att den kom ut till NINTENDO 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 hur kör man fyra??? kopplar man ihop?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Nej, om man stor ca 10 m ifron varandra med varsin konsoll so recker det, det e bara en av dem som behover spelet har jag for mig ockso... Det e en av NDS fordelar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Helt rätt MM, man kan dela med sig av andra spel... Iaf multiplayer.. Det verkar bli coolt, men hoppas mer på New super mario bros. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Helt rätt MM, man kan dela med sig av andra spel... Iaf multiplayer.. Det verkar bli coolt, men hoppas mer på New super mario bros. det verkar mysko... inte lika snabbt som de gamla mario spelen men ändå jag hoppas också mer på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 verkar vara coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg