Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 jag vet. det måste bli det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 mm, hitills har ju bara gta spelen blivit bättre och bättre enligt mig så vi får ju hoppas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja men som sagt kommer det att ha en j*vla många buggar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 Ja, det blir ju omöjligt att göra ett så stort spel utan minsta lilla felet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja tänk så många buggar det va i VC..nu detta spel e 3 gånger så stort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 mm, man hade ju förväntat sig mer av t.ex Driv3r! Det var ju fullt med buggar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 ja det var bara skit det spelet egentligen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 vilket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 2 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 2 nya mini sidor va rock*games http://www.exsorbeo.com/ och http://www.westcoastraplegends.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 VA?!Jag fatta nada Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 driv3r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kingofsoccer__ Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 verkar coolt , coolt me nedräkningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg