Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas


mr_game

Rekommendera inlägg

  • Svar 774
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Wee, visst kommer spelet att bli härligt Gta Killen :P Har förhandsbokat de så jag väntar med spänning :) Jag tänkte berätta lite om de men de behövs ju inte för att GTA killen har fixat de :) Men jag läste en artikel i Player1 om GTA: SA . Och där stod det förstås en himla massa, det stod om hur det kommer att ändra sig från landsbygd till stad . Först är det typ ett stort fält och ödemark, sedan kommer man in på motorväg, efter man kört lite ser man att ägen är ensam med skog omkring sig, man ser bensin macker efter vägen och så efter nåra minuters körning . Börjar man se mer o mer hus, till slut börjar det likna ett område .. Och finally så börjar man komma in till en storstad, det är mycket fräckt :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det bästa nästan, "motorvägarna" på VC tar ca. 20 sekunder att åka på. Men nu är det ju normalt.. Men alldeles för normalt kan det inte bli. Man kan inte sitta en timme och uppåt på att åka med bilen.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mycket sant, det ligger liksom ingen glädje i att åka bil i en timme .. Men som dem har gjort de nu är de perfekt, allt är så stiligt gjort . Nu kan man ju göra vad man vill nästan ! Äta, spy klippa sig, köpa kläder, skapa gäng, cykla och allt vad man kan göra :P Inbrott är riktigt coolt också .. Man har liksom alltid nåt å göra, de hade man på VC också, men det är så mycket mer nu ! Därför tycker jag att detta blir de bästa spelet i historien för min del ! :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är mycket sant, det ligger liksom ingen glädje i att åka bil i en timme .. Men som dem har gjort de nu är de perfekt, allt är så stiligt gjort . Nu kan man ju göra vad man vill nästan ! Äta, spy klippa sig, köpa kläder, skapa gäng, cykla och allt vad man kan göra :P Inbrott är riktigt coolt också .. Man har liksom alltid nåt å göra, de hade man på VC också, men det är så mycket mer nu ! Därför tycker jag att detta blir de bästa spelet i historien för min del ! :D:P

jag håller med :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://illspirit.com/images/sananscalev2.jpg

se vilken silnad mellan vice city och 2/3 av san andreas :evil: :evil:

jag vill bara påpeka att bilderna du jämför med är inte i smma skala. jag kann säga att SA kommer att var större än vad det ser ut på dina bilder. ska lägga in en jämmförelse sen men inte nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...