Hoppa till innehåll

Gta:san Andreas


mr_game

Rekommendera inlägg

  • Svar 774
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det här är nog den största sån här forum snack som någånsin har gorts.

32 sidor GTA SAN ANDREAS Coooooooooooooooooooooooooooooooolt.

Men som sagt det blir det bästa. I GTA forumet sa dom att dom hadde hittat 5 likadana motorvägs korsningar. Ett rätt så stort misstag. Om det nu var det. Men det blir nog en rätt så full CD.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, visst är det coolt . Men vågar ni riskera att den låses då ? Admin har redan varnat er, inga mer onödiga inlägg . Och vad gör ni ? Fortsätter .. Om ni vill bevara denna "coola" tråd, skriv vettiga inlägg då !

 

Max99, den får inte gå off-topic som du säger, varför skriver du/ni så onödiga inlägg då ? Du kan inte svara på den frågan elelr hur ?

 

Så hallå allihopa.. Låt oss inte förstöra den största tråden på fuska, genom att diskutera inget annat än GTA: San Andreas . Och skriv vettigt snälla ..

 

Förlåt mods, jag kanske inte får göra såhär, men jag kunde inte bara låta bli, eftersom jag inte är mod så borde jag inte skriva såhär, så ni får se detta som ett undantag, snälla ni .

 

En sak som jag fick reda på om fighting systemet gjorde mig lite besviken, man kommer ju att kunna gå till olika Dojos och lära sig sparkar och slag av Dojosens sensei . Men man kan bara använda en dojos fighting moves åt gången, man kan alltså inte ha många olika moves från de olika dojos på samma gång ... Och de första sparkar/slag man börjar med kan man aldrig få tillbaks om man lär sig nya i en Dojo . Och den mest älskvärda sparken är väl ändå ... Rundspark ! Såååå läckert :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

liten ny info: basen i bilen kommer vara mycke bätrre

och det kommer att finnas bil-och båtskolor och ett ny R3 uppdrag:Att man köra tåg mellanstationer på tid. Det är svårt har jag hört

och man kan köra GO-kart. Som man kan ladda ner till gta 3.

Och CJ kommer bli allt bättre och bättre på att hantera vapen och kan efter ett tag röra sig samtidigt som han skjuter och

Sparikonen i SA kommer att vara en 3.5" diskett. I VC var det ett band, för att visa att det var bandstationer som gällde på 80-talet. Och det första gömstället som CJ får är hans mammas gamla hus .... :evil: :evil:

 

bra info eller hur ;) :lol:

Redigerat av GTA KILLEN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...