Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Skrivet 30 Juli 2004 Tänkte ''skaffa'' Thief: Deadly Shadow. Kan ni ge mig några tips om ni tycker det är bra, grafik, roligt mm. Skulle vara tacksam för det. ;) Citera
Schassen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Vad jag har läst om det så säger dom at det är jätte bra. Vakterna som är med på spelet har blivit myckt smartare nu och man kan höra dom prata med varandra nu,och om en vakt skulle se dig så kan han ropa på dom andra vakterna så komme dom också och börja jaga dig. Sen om man ska springa över en grusplan så bör man stänga dörren för dom kan nämligen hör krasset under dina skor och då går dom och tittar vad det är som framkallar ljudet och ser dom dig så blir det inte kul. Så om du gillar riktiga smyggar spel så är det ett spel som du bara måste köpa. Citera
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 håller med Schassen... det är ett måsteför dem som gillar tex splinter cell eller nått... fasst enligt mig så är thief bättre eller mycket bättre än splinter cell Citera
Schassen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 håller med Schassen... det är ett måsteför dem som gillar tex splinter cell eller nått... fasst enligt mig så är thief bättre eller mycket bättre än splinter cell håller med dig för i Thief: Deadly Shadow har man bara en pilbåge och vattenpilar,vanligapilar och eldpilar och en liten dolk.Om man gemför med splinte cell där man kan gå runt med ljuddämpde vapen. P.S är inte säker på vapnena i Thief: Deadly Shadow men jag vet att man har vattenpilar iaf. Citera
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 (redigerat) Jag håller med om att thief är ett bättre smygar spel än Splinter cell. Men ett bättre spel överhuvud taget är det inte enligt min mening. Men thief är endå bättre tycker jag :D Redigerat 31 Juli 2004 av Haggen Citera
Zong_zui Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Skrivet 31 Juli 2004 Jag håller med om att thief är ett bättre smygar spel än Splinter cell. Men ett bättre spel överhuvud taget är det inte enligt min mening. Men thief är endå bättre tycker jag :D har du spelat thief? Citera
Neko Skrivet 1 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2004 Tack för alla svar. Nu är jag ganska säker på att jag tänker skaffa Thief 3... Citera
*MiH*Puma Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 jag har Demot Bara demot LEKER! Citera
Haggen Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Skrivet 2 Augusti 2004 (Zong_zui @ 31/07-2004 12:17:39) Jag håller med om att thief är ett bättre smygar spel än Splinter cell. Men ett bättre spel överhuvud taget är det inte enligt min mening. Men thief är endå bättre tycker jag :D har du spelat thief? Jag har kört ett demo bara men det värkar bättre Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.