Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad jag har läst om det så säger dom at det är jätte bra.

Vakterna som är med på spelet har blivit myckt smartare nu och man kan höra dom prata med varandra nu,och om en vakt skulle se dig så kan han ropa på dom andra vakterna så komme dom också och börja jaga dig.

Sen om man ska springa över en grusplan så bör man stänga dörren för dom kan nämligen hör krasset under dina skor och då går dom och tittar vad det är som framkallar ljudet och ser dom dig så blir det inte kul.

Så om du gillar riktiga smyggar spel så är det ett spel som du bara måste köpa.

Skrivet

håller med Schassen... det är ett måsteför dem som gillar tex splinter cell eller nått... fasst enligt mig så är thief bättre eller mycket bättre än splinter cell

håller med dig för i Thief: Deadly Shadow har man bara en pilbåge och vattenpilar,vanligapilar och eldpilar och en liten dolk.

Om man gemför med splinte cell där man kan gå runt med ljuddämpde vapen.

P.S är inte säker på vapnena i Thief: Deadly Shadow men jag vet att man har vattenpilar iaf.

Skrivet (redigerat)

Jag håller med om att thief är ett bättre smygar spel än Splinter cell. Men ett bättre spel överhuvud taget är det inte enligt min mening. Men thief är endå bättre tycker jag :D

Redigerat av Haggen
Skrivet

Jag håller med om att thief är ett bättre smygar spel än Splinter cell. Men ett bättre spel överhuvud taget är det inte enligt min mening. Men thief är endå bättre tycker jag :D

har du spelat thief?
Skrivet
(Zong_zui @ 31/07-2004 12:17:39)

har du spelat thief?

Jag har kört ett demo bara men det värkar bättre

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...