Nintendo Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 hehe detta kanske e hur onödigt som hällst ! men jag vill ha photoshop på ENGELSKA!! PLEASE :cry: :cry: :lol: är väldig tacksam om nån kan sicka det till mig på MsN .. den som sickar det kanske får poäng av mig :) Och jag tänker itne ge 1 Poäng om ni tror det .. jag kanske ger 99 poäng eftersom de e alla mina och jag funderar på att göra ett nytt medlemskap för det är något skummt med mitt som jag använder nu .. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Det här kunde du faktist tagit vid PM eller något annat.... :o Plus...Tänk inte ens tanken på att skicka via MSN....det skulle tagit år... Redigerat 30 Juli 2004 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 det är en av anledningarna till att jag INTE skickar photoshop till dej, jonas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 okej jag ska Sicka PM till vissa men du ska veta att det INTE ALLS tar flera år att få det det tar max 1 tim iaf med min internet uppkopling .. när jag fick det av en annan för länge sen tog det ungefär ½ timme elr mindre ... men känner inte han mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Aja, tror det tar längre...Filerna är ju på 160mb sammanlagt. Redigerat 30 Juli 2004 av Neko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 MEN JA NEKO din bajskotte .. :P , hähä pär LÅs det här nu .. har glömt vad det kallas x) Lås detta RuM!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Bajskotte? Jag tar det där som ett personligt påhopp! =P Aja, någon lås denna ''tråd'' Whieeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Bajskotte? Jag tar det där som ett personligt påhopp! =P Aja, någon lås denna ''tråd'' Whieeee! DEt är ett personligt påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Green Devil hittade på det ordet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Green Devil hittade på det ordet :P Jaha och :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 ''Påhittat''? Det var typ mitt favorit ord när jag var 5 ellr nåt...lol Uzama: Du har rätt! Bajskotte ÄR ett personligt påhopp..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 VÄM VILL HA ALLA MINA POÄNG !?!?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.